Blogg

fredag 19 april 2013

Well well, kommer inte på speciellt mycke som jag kan skriva ner här tyvärr. 
Är super sugen på att fota men känns som att de bara blir samma bilder hela tiden. 
Är sugen på att fota nån sharpei, känns som de skulle vara lite extra kul eftersom att dom har ett speciellt utseende. Har fått en bild i huvudet av en sharpei nämligen.

Skulle även vilja fota en hund med blåa ögon eller iaf ett blått öga, men men drömma kan man ju. Nån dag kanske man får chansen till att fota en sharpei och nån hund med blåa/blått öga. 
Tills vidare får jag väl nöja mig med att fota dom hundar jag har. :P
Måste bara komma på lite nya stilar på bilder, alla kan ju inte se likadana ut. Blir ju sjukt tråkigt både att titta på och att fota då. :P 
Jag har ju en fördel med att Texas fortfarande växer i och med att han inte ser likadan ut hela tiden.

Bjuder på en enligt mig ganska scary ego bild. xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar