Blogg

onsdag 3 april 2013

Blä man kan lugnt säga att de här bror den värsta flytten jag varit med om!
Vi fick flytthjälp av Patriks syster, som dessvärre blev magsjuk och sängliggandes men på nått sätt lyckades hon samla kraft och hjälpa till ändå, fattar verkligen inte hur hon orkade. Guld stjärna till henne iaf. Samtidigt som vi flyttade så va vi hundvakt å de va lite av en mardröm skulle man kunna säga, hundarna gick inte ihop och de blev inte mycke sömn.

En dag efter de att Jessica åkt hem så va de min tur att bli sängliggandes så jag kunde inte hjälpa till vid flyttstädningen och kände mig hemsk pga de. Men nu är allt sånt klart och nycklarna lämnade iaf. Men fy och blä vilken hemsk flytt!

Jag vill bli frisk nu! Jag vill kunna äta mat och få behålla den, är galet sugen på potatis, köttbullar, gräddsås å lingonsylt nu! Jag vill ha massor med mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar