Blogg

tisdag 30 april 2013

Idag känns inte som nån vidare bra dag. :/ 
Jag funderar på tok för mycke. 
 
 
Känns inte som att jag och Diesel är rätt för varann ibland. :(
Jag blir stressad av honom å han blir stressad av mig, så vi stressar upp varann.
Han verkar inte trivas här speciellt mycke. 
De gör ont.

När vi har varit i Falun så ser man iallafall att han är glad. 
Iallafall när Patriks pappa är hemma. 
Så fort man kommer dit så springer han in och letar efter honom, hittar han honom inte så brukar han bli små deppig. Känns som att han litar mer på Diesel än vad jag gör.
Jag känner mig taskig mot Diesel som inte litar på honom speciellt mycke och jag chansar på att han känner av de. Kanske är därför jag är som luft för honom när vi är där uppe?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar