Blogg

söndag 21 april 2013

Nu är de inte lång tid kvar innan jag och Texas börjar på rallylydnadskursen. :D
Eller ja de är på tisdag men de är närmre nu iaf, ser fram emot de galet mycke. :)
(Fast ändå inte då jag kommer få gå upp vid 4a på morgonen dagen efter för att hämta sambon å sen ha praktik på samma dag. Känns som jag kommer va skapligt trött efter de. :P ) 



Annars så är jag riktigt fotosugen och skulle vilja dra ut med Texas för att ta lite nya bilder på honom.
Men då riskerar jag att få kameran förstörd eftersom att han får sina otroligt trevliga överslag å ska hoppa upp å tugga å jucka på en så fort de har blivit för mycke för honom.
Så vet inte om jag vågar de, skulle behövt en assistent. xD
Synd att alla ska bo så långt bort ifrån en.
Kan inte nån bara flytta till Gyttorp å vilja umgås med mig, gärna nån som är hundmänniska. xD

1 kommentar:

  1. Mm synd att kameran kostar så frukotansvärt mycket bara... och ja den är verkligen tung! inget man fotar flera timmar med tror jag, men tänk vilka bra muskler du skulle få!!! ;)

    Ja jag har blivit lite sugen på en ny, skulle vara kul med en uppdatering av kameran! men det kostar ju en del men det känns som det är värt det eftersom man kan ha den ett par år och man får ju så fina bilder! :)

    SvaraRadera