Blogg

torsdag 11 april 2013

Tjolahopp!
Funderar starkt på att ta och lägga mig som den gamla tant jag är. xD
Imorgon ska jag få vara på fruktavdelningen oxå, ska bli skoj att testa på nått annat än att bara packa upp massa varor. Vore ju kul att se lite hur de mesta funkar när man ändå är där, så kanske chanserna är större till att man kan få nått där sen. Eller iaf så lär de ju öka chanserna om jag söker nått sånt jobb senare. :)
VDn tyckte iaf att de va bra att jag va så framåt och ville lära mig fler saker. :)

Och efter praktiken så blir de till att åka hem och försöka slänga ihop en tårta då min kära mor och bror kommer på besök. (Mr P fyller på lördag.)
Och sen på lördagen så är de dags för Mr P att göra en tårta för då kommer hans familj på besök.
Skulle försöka hinna städa nånstans däremellan oxå så att de inte ser allt för jävligt ut när alla kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar