Blogg

söndag 7 april 2013

Efter den här helgen så har bara suget efter att testa på freestyle ökat.
Har varit och kikat på när Karin har tävlat och även kollat lite på alla andra, gud va kul de ser ut men oj vad nervös jag skulle ha varit.
Så nu längtar jag ännu mer tills de kommer upp en kurs start i freestyle och så hoppas jag på att jag har pengar och lyckas få en plats på den kursen. :)

Så imorgon ska jag försöka komma ihåg att ringa SKK och fråga om de är okej att byta namn så att Texas heter just Texas där oxå och inte Roy som han heter nu. Inge kul om han ska ha två namn, för på jordbruksverket så heter han Texas som han ska, men eftersom att ägaren innan tydligen hade reggat honom hos skk även fast han sa att han inte va de så heter han Roy där.
Ett mindre passande namn enligt mig. xD

Och när vi ändå är inne på hundprat så funderar jag allvarligt på att göra en kemisk kastrering på Texas för att få ett litet hum om hur han kanske skulle kunna bli, vill inte att de ska bli så stor förändring som de blev på Diesel. Hade jag vetat om att de gick att göra en kemisk då så hade jag testat de först för å se om de ens va värt att kastrera honom. Men men nu va de inte så och de finns inget ja kan göra för att ändra på de utan de är bara att försöka få upp hans självförtroende så mycke som möjligt och hoppas att man lyckas med de.
Iallafall, ska försöka få tag på veterinären imorgon och höra lite om vad de kostar med en kemisk kastrering och vad dom tycker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar