Blogg

fredag 19 april 2013

Jag har blivit mobbad i stort sett hela min skoltid.
De va först när jag började på fordon som de började bli bättre, visst de fanns vissa som höll på då med men de va inte alls som innan.
Iallafall, i stort sett enda sen dess så har jag drömt om att bli "modell".
Att alla dom som mobbade mig då skulle se att allt dom sa inte alls stämde, att dom skulle tänka "wow hon ser ju faktiskt bra ut".
Nu kommer ju aldrig de hända. 
Men iaf, tror nog att de är en anledning till att jag tar så himla många ego bilder. xD

Blev mobbad för att jag va kort och ful.
Och för mina kläder. (som jag för övrigt inte fick välja själv.) 
De jobbiga va väl att man trodde på allt dom sa.
Men nu vet jag bättre, visst jag kanske inte är den som ser bäst ut men enligt mig själv så ser jag iaf bra ut, och jag börjar äntligen trivas med mig själv. 



 Hmm ja så blä på alla mobbare där ute!

1 kommentar:

  1. Idioter som mobbas!!!! Du ska inte ta emot något negativt alls för det förtjänar inte du för fem öre!

    Apropå skor så är det besvärligt att ha så många... Svårt att välja vilka man ska ha, skorna blir ledsna och jag får ångest när alla inte blir använda ;) så lite jobbigt är det allt!!! Men dom är vackra!

    SvaraRadera