Blogg

torsdag 4 april 2013

Fick en kommentar av Pia som jag tänkte dela med mig av då den är till fler personer än bara mig. :)

Hej alla trevliga människor som håller med och stöttar mig som uppfödare. Tack Louise för all information. Om du inte funnits hade jag varit totalt ovetandes idag så jag är skyldig den en tjänst. Det Linda har gjort mot mig är oförlåtligt. När jag planerade denna kull kostade det mig över 20.000:- bara för att få hit/och tillbaka hanen som jag hämtade i Finland. Då färger inte är så vanligt här i Sverige så betydde denna kull så mycket för mig och för Shar Pei världen. Jag kan inte alls förstå hur det blev på detta vis då jag och Linda har pratat i telefon, via mail och hon har varit här och hälsat på. Vi har träffats på stan och skrivit PM till varandra och inte ett enda ord. Jag som trodde att Linda var min vän. Jag förklarade även för henne när hon fick en andra chans av mig att nu är Mums här hos dig för att stanna - självklart sa Linda. När jag frågat Linda hur Mums mår har hon glatt berättat att det bara är bra. Hur kan hon veta det? Jag tror inte hon har någon förbindelse med andevärlden och jag tror att om Mums själv hade fått välja så hade hon varit kvar på jorden. När jag väl fick tag i Linda (från en telefon som inte uppgav varifrån jag ringde) och jag ställde på henne så bekräftade hon att Mums var död och att det var ett år sedan. Jag känner mig grundlurad av en person som jag gav en andra chans och det ångrar jag bittert idag. Tack för all engagemang och jag ska kämpa för rättvisan! Kram Pia och alla goa Peis.

2 kommentarer:

  1. Usch stackars Pia. Kan inte förstå hur jobbigt det måste vara för henne... /Ellen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte jag heller, kan inte förstå hur man kan göra så mot nån. :/ usch de är hemskt.

      Radera