Blogg

fredag 5 november 2010

5 november 2010

Mycke som händer just nu känns de som. 
Imorgon så kommer de en och ska köpa s2an, lite blandade känslor inför de, egentligen vill jag ju ha kvar den men jag kör ju typ aldrig med den så den står mest still. Lika bra att den hamnar hos nån annan som faktiskt skulle använda den. :P

Sen så på måndag kl 07:00 så ska jag vara på potatispackeriet och vara där 3 veckor framåt, 
men får lön från mitt jobb jag har nu, bara för att min "chef" inte tyckte att jag fick en ärlig chans att hinna visa vem jag var och så, så han ringde upp dom och lyckades få dom att gå med på att jag ska jobba där i 3 veckor så att dom ska hinna se vem jag är. Sen efter de om jag har tur så får jag jobb där, håller tummarna för de. :)
Gissa om jag är nervös!

Och på söndag ska jag hänga med och hjälpa Ellen för hon ska rida distansritt. :)

Och med min vanliga tur så har ju självklart Babsan gått och blivit halt på ena fram benet och ena bakbenet.
Håller tummarna för att de blir bra snart, blir de inte bra till på måndag så ska vi ringa ut veterinär, men jag skulle inte behöva betala de sa ägaren, utan de skulle hon göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar