Blogg

lördag 20 november 2010

20 november 2010

Dag 02 – Min första kärlek

Jag va 17-18 kommer inte riktigt ihåg. :P 
Fredrick hette han.
Började med att jag såg honom vid busshållsplatsen när jag stod å väntade på bussen till skolan.
Pirrade i magen varje gång jag såg honom, satt hemma hos en kompis och pratade om honom när hennes lillasyster och kompis hörde oss å kom fram och frågade lite mer om hur han såg ut och de visade sig vara lillasysterns kompis storebror. :P
Så jag fick hans mobilnr och efter ett tag så började vi träffas, men båda va så jävla blyga å fega så vi sa inte alls mycke dom första gångerna vi träffades. :P
Blev tillsammans efter ett tag och de höll i 9 månader, enligt rykten så va han otrogen mot mig med min bästa kompis.
Men som sagt rykten, så man orkar inte bry sig så himla mycke längre.
Men då när man fick höra dom så blev man jävligt ledsen och mådde as dåligt, men hade en kompis som fanns kvar den tiden iaf. Men efter bara några månader så blev den kompisen tillsammans med honom och skickade en massa sms å beskrev vad hon gjorde med honom, precis vad man behöver när man redan mår dåligt. xD


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar