Blogg

onsdag 17 november 2010

17 november 2010

Finns så himla mycke jag vill skriva här, men jag får liksom inte ut de. 

Funderar en massa på allt möjligt skit.
Ska jag leta nytt stall?
De känns inge bra eller kul att åka till stallet längre, efter Jimmys å mitt lilla bråk.
Man kan ju inte komma dit längre å sen gå upp till Ellen en sväng, för där är jag inte välkommen, så känns ju som att vi inte alls kommer ha lika bra kontakt längre.
Fick han bestämma så skulle jag väl inte ens få prata med Ellen.
Allt för att jag sa vad jag tyckte. :/

Ska jag ens ha häst? 
Kan ju inte alls så mycket som man borde kunna när man har häst, som tur är har jag ju haft Ellen å fråga om en massa. 
Känns mest dumt att jag har häst, vågar knappt rida ut själv längre eftersom att jag inte vet om jag får stopp på henne eller inte.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar