Blogg

måndag 15 november 2010

15 november 2010

Mina ögon är svullna och jag vill bara sova, men så blir de tyvärr inte.
Ska snart dra till jobbet.

Funderar en himla massa, jag ångrar en hel del just nu. 
Men jag ångrar fan inte att jag sa vad jag tyckte och jag tänker inte säga förlåt, tycker inte att jag gjorde något fel. Man ska väl för fan kunna säga vad man tycker?
Han får kalla en precis vad som helst och säga precis vad som helst och folk tycker att man ska ta de, men han kan inte ta att nån annan inte håller med. 

3 kommentarer:

  1. Har ingen aning om vad som hänt eller blivit sagt. men säger som Grynet? hm heter hon så??känns inte rätt.. hon som hela tiden säger: Ta ingen skit! kram carina

    SvaraRadera
  2. starkt gjort tycker jag! Är inte säker på att jag sagt något i samma situation, beror helt på vem personen är och hur starkt man står för något...

    Älskar dig!

    SvaraRadera
  3. du ska inte ångra nåt, du ska inte säga förlåt och det är klart du får säga som du tycker.
    Han är en svår människa att umgås med.. Men han har själv sagt att han betedde sig illa i alla fall..

    SvaraRadera