Blogg

söndag 14 november 2010

14 november 2010

Dagen igår skulle jag lika gärna kunna sudda ut känns de som, blev verkligen ingen bra dag/kväll.
Va på väg till nyköping och mamma, men vi kom aldrig så långt.
Tack vara ett jävla hål i vägen som gjorde att vi fick dubbelpunka på passagerar sidan,
slutade med att vi fick åka bärgare, först till norrköping och sen hem tack vare att dom va tvungna att byta chaufför.
När vi kom till örebro igen så va Ellen snäll å hämtade mig vid audi. (Tack så mycke, verkligen super snällt. :) )
Åkte hem, väl hemma kom jag på att min nyckel låg i kassen som blev kvar på audi för att Johan sa att han kunde ta med sig den så slapp jag vänta tills dom hade lastat av och allt.
Och smarta jag glömde bort att nycklarna va där så jag åkte iväg med Ellen.
Väl hemma kom jag på att nyckeln va i stan så jag hängde med Jimmy och Ellen hem istället för att stå ute och frysa.

Idag ångrar jag verkligen att jag följde med dom hem.
Jag och Jimmy blev osams kan man ju lugnt säga, slutade med att han bad mig dra åt helvete och ut ur hans hus, så jag gick ner till stallet och satt där ett tag.
Så himla kul när folk inte ens kan diskutera som normalt folk.
Förlåt Ellen. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar