Blogg

lördag 13 november 2010

13 november 2010

En vecka avklarad på potatispackeriet. :)
Jag tycker att de har gått bra, man kan ju hoppas att dom oxå tycker de.. :)

Idag ska vi en sväng till mamma, jag skulle vilja en sväng in till nyköping oxå.
Har inte varit där sen jag flyttade, inte mer än att jag va hos syster en sväng och på brors student.
Men jag skulle vilja åka dit och gå runt och kolla runt lite.

Men nu ska jag snart till stallet och rida Babsan och eventuellt William. :)
Håller tummarna för att Babsan inte drar iväg med mig igen. :P
Men de går nog bra.

1 kommentar:

  1. Skönt att det gått bra på packeriet!

    När jag bakade bröd utgick jag ifrån ett recept i hemkunskapsboken, "hälsobullar" men använde helt annat mjöl än det som står i receptet. Gott blev det i alla fall!

    SvaraRadera