Blogg

fredag 19 november 2010

19 november 2010

Dag 01 – Presentera mig själv

Louise Kerstin Marie Glansberg 25år.
Föddes på Nyköpings BB, bodde med mamma i tystberga när vi va mindre fram tills 1992?
Då flyttade vi till pappa och hans nya tjej, bodde där tills jag gick i nian. 
Då va de dax att flytta till mamma igen för vi fick inte bo kvar hos pappa för soc.
Bodde där tills jag flyttade hemifrån 06, flyttade då till oppeby, bodde inte där så länge för jag hade inte råd att ha kvar lägenheten och betala mat för 2, så flyttade till arnö och Joel och hans pappa.
Efter de flyttade jag till ahlbergersväg, bodde inte där alltför länge utan flyttade till flen, för att komma bort från nyköping.
Efter de flyttade jag till Örebro och Johan, och nu i april så flyttade vi till hus i Skruke. 

Har 5 syskon, 2 helsyskon och 3 halvsystrar.
Har tyvärr inte så bra kontakt med mina halvsystrar.


Ett av mina största intressen är hundar, har alltid haft hundar i mitt liv.
Har haft 2 egna, en långhårig collie vid namn Traysy, men hon gick bort i somras. :(
Sen hade jag en schäfer/rottweiler blandning vid namn Kiwi, men lämnade ifrån mig henne på grund av att jag mådde riktigt dåligt psykiskt och hennes psyke va starkare än mitt så de slog ut mitt psyke ännu mer. :( Riktigt tråkigt, men de va nödvändigt för att jag skulle kunna må bättre.
Och nu bor hon hos Ellen. :)

Har 5 syskon, 2 helsyskon och 3 halvsystrar.
Har tyvärr inte så bra kontakt med mina halvsystrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar