Blogg

lördag 13 november 2010

13 november 2010

Va en sväng till marieberg förut och råkade självklart hamna på hööks, skulle dit för å köpa mig ett par varmare å vattentäta stövlar. 
Men självklart så blev de ju inte bara de, slutade med att jag köpte ett par sövlar (rosa :o jag som hatar rosa, men dom va slut i svart. Och dom lär ju värma lika bra även fast dom är rosa, sen blir man ju lite glad av att kolla sig själv i spegeln och upptäcka att man ser ut ännu mer som en mupp xD) , ett par skor, grimma och grimmskaft, regntäcke till mormors hund (hon har pratat om att hon vill ha ett till sin hund hur länge som helst eftersom att de hon har har gått sönder å nu hittade jag ett som va billigt.) Köpte även ett regntäcke till mammas och deras hund. Håller tummarna för att dom passar nu bara. :)
Gah som tur va så gick jag till kassan efter de, annars hade jag nog handlat upp hela butiken. 
FARLIGT att gå in där när man har pengar. :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar