Blogg

tisdag 12 mars 2013

Usch, jag finner inga ord.
Har suttit och läst lite om den 13åriga flickan som valde att ta livet av sig pga mobbning.
Usch tårarna bara rinner.


HATAR mobbing.
Har själv varit mobbad ända fram tills de att jag började fordon.
De fick en att må så sjukt dåligt så de finns inte, och de blev inte bättre av att allt va kaos hemma.
När man läst om allt de här så kommer alla ens egna minnen och känslor från tiden då man själv vart mobbad tillbaka. 
Usch och blä! Den enda jag kände mig trygg hos då va hos pappas och våran hund Laffen, när jag va med henne kändes allt bra, brukade gå ut med henne och va ute i timmar. 
Kunde sitta på en sten i skogen och krama om henne och bara gråta.
Hon gjorde så att allt kändes lite lättare och jag brukade viska i hennes öra att jag en dag skulle göra så att hon oxå fick ett bättre liv, men jag hann inte. :/

3 kommentarer:

  1. Visade precis Alfons bilden på dig.
    -Visst är hon snygg min lillasyster?
    -mmm, hon är fin som dig!

    SvaraRadera