Blogg

fredag 22 mars 2013

Hmm här kommer några anledningar till varför jag inte tänker hålla käft längre.
1. Varför ska jag va snäll mot nån som kallar mig för hora och som vill mörda mig?
2. Jag vet hur mycke Mums betydde för Pia.
3.Jag tycker att Pia har rätt att veta att hon har fått somna in.
4. Hade jag varit Pia hade jag velat veta.

Visst jag kan hålla med om att de inte är min ensak.
Och jag hade inte stört mig på de om du inte hade haft nån kontakt med henne.
Hade inte brytt mig om ifall du bara inte hade sagt nått. Men nu när hon går runt och tror att Mums lever och frodas och har de väldigt bra så känns de bara fel. Speciellt eftersom att de inte är så längre.
Tror faktiskt inte att hon skulle bli sur om de nu är av den anledningen som du har valt att ljuga om de så pass länge som du gjort.
Personligen kan jag tycka att du borde ha talat med henne innan du beslutade dig för att låta henne somna in, jag vet att de är din hund och dina val. Men säger bara vad jag tycker.
Jag menar ni hade ju så bra kontakt så därför jag inte ser nån anledning till att ljuga för henne.

Och nej jag är inte alls nyfiken angående ditt liv!
Jag va nyfiken på om Pia hade fått veta nånting från rätt person, från den som borde ha berättat nått för henne, från den personen hon litar på, från den personen hon tycker så mycket om.
Jag frågade verkligen inte för att "förstöra" för dig som du så fint kallar de.
De är inte jag som förstör, de är du själv som gräver din egen grav!

7 kommentarer:

  1. Om du nu ville veta så gärna kunde du lika gärna formulerat det, hur har mums det?
    Och hur vet du om jag har någon kontakt med Pia? Du och jag pratar inte längre, SKÖNT har det varit!
    Jag pratar i princip aldrig med henne.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aja och nu valde jag att formulera de såhär "är de sant att Mums har somnat in?" Vet bara hur de va inte hur de är. När ska du ta och berätta sanningen för henne då?
      Jo kan jag hålla med om, jag behöver inte folk som vill döda mig i mitt liv. :)

      Radera
  2. Vad har du mer sagt till henne?

    SvaraRadera
  3. "Vi" vet allt lilla Linda och då menar jag ALLT!!!Pass på för snart kommer "Farbror Blå"........

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera