Blogg

söndag 17 mars 2013

Jag hade en gång en vän, trodde jag men de visade sig att vi inte alls va så bra vänner som jag trodde. Kan sakna henne ibland, hur konstigt de nu kan låta. Hur kan man sakna nån som vill ta livet av en? Kanske är en aningens stört men så är de iaf. Tycker att de är tråkigt att de blev som de blev. Tycker att de är tråkigt att jag blir kallad för falsk när de är människan själv som väljer att tro att jag ljuger. Har inte ljugit. Men men de är väl upp till var och en att bestämma vad man tror på, jag vet iaf att jag inte har ljugit.

3 kommentarer:

  1. Tror jag vet vem du menar. Och har ju själv varit i liknande situationer med denna person. Och det är så tråkigt att man en gång har varit så bra vänner men sen rätt vad det är så är det inte värt nånting. Sorgligt är det.. :-( /Ellen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du tror nog rätt. Ja de är ganska tråkigt. :/ Men men man ska väl inte haka upp sig alltför mycke på de utan va glad för dom som stannat kvar istället. :)

      Radera
  2. Låter som en bra tanke Lollo! Ta vara på de riktiga vänner du har istället! Saknar dig, kram

    SvaraRadera