Blogg

måndag 11 mars 2013

Blöhö, en mindre rolig sak har hänt och de är att min kära sambo gått och blivit allergisk mot både hund och katt. Lagom kul då vi har 3 hundar och 2 katter, eller ja om man frågar honom så har jag 2 hundar och 2 katter och han 1 hund. Men iaf.
Den ena katten är ute katt och börjar nog snart gå ut lite mer eftersom att de blir varmare, de brukar hon göra. Den andra vill inte ens gå ut och de är han som är värst när man är allergisk då han är långhårig och fäller en del.

De logiska för alla är väl egentligen att man omplacerar, men bara tanken av de får mig att må dåligt.
Jag vill inte lämna bort honom, han är ju min gos kisse. För tillfället så bor han hos mamma, men hon vill inte ha honom hos sig så när vi har flyttat så kommer han hem igen. Mindre kul för mr P som får svårt och andas, nu har han visserligen medicin som gör de bättre, men läkaren och dom tyckte att man skulle minska kontakt med djuren. :/ BLÄ!


En lite bättre sak är att jag ska börja praktisera på måndag. :)
Ska bli skönt att äntligen få nånting att göra om dagarna. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar