Blogg

torsdag 7 mars 2013

En ganska så rolig sak är att jag har gått upp i vikt så nu har jag bara ett halvt kilo kvar sen så väger jag så mycke som jag vill väga. :)
Nackdelen med de hela är att jag typ bara har ett par jeans jag kan ha och de är dom som är pösiga, ja kallar dom för "hiphop jeansen" för de är så man känner sig när man har dom. xD
haha man känner sig inte snygg alls, men dom är väääldigt sköna. (å nu menade ju inte jag att alla som har "hiphop jeans" är fula, bara de att ja känner mig inge snygg alls i dom.)
Kan knappt ens ha mina nya jeans som jag köpte på lager 157 för att mina andra började bli för små för inte alls länge sen. 
De är väl iofs positivt men ändå väldigt tråkigt då jag älskar dom! Finns förhoppningsvis kvar när jag ska köpa nya, håller iaf tummarna för de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar