Blogg

torsdag 6 februari 2014

För den som inte orkar läsa de där enormt superlånga inlägget jag råkade få till kommer här en kortare variant på

Dag 1 – Presentera mig själv
Är 28år och fyller den 31 oktober.
Bor tillsammans med min Sambo, våra 2 rottweilers, 2 marsvin, en katt och en hamster.

Finns även ett akvarie, så ja de känns lite som ett zoo. xD
Mitt största intresse är nog hundarna men sen kommer även fotografering, 
vilket jag hoppas på att jag lär mig mer om. 
Jobbar timmar som flygplatskontrollant. 

1 kommentar:

  1. Hej och tack för kommentarerna i bloggen!

    Vad roligt att du föll lite för min Haven, det gör jag också haha! :-D Han är verkligen helt underbar på alla sätt och vis. Australian Shepherd är en helt otrolig hundras. Så personliga och som små glada clowner ;-) Jag förstår helt och hållet din lilla rädsla inför att ha en aussie.

    Det är därför jag håller mig till samma uppfödare, hon föder upp riktigt fina exemplar hehe ;-) Det viktigaste är att vara noggrann i valet av uppfödare och vad dem satsar på. För mig så är det att kenneln verkligen satsar på en trevlig mentalitet. Det går absolut före saker som utseende och tävlingsmeriter för mig :-) En duktig förare kan göra väldigt mycket bra saker med en sämre hund, därför är jag inte så tokig på att föräldrarna måste ha tusen meriter ;-)

    SvaraRadera