Blogg

fredag 27 maj 2011

27 maj 2011

Man hinner precis resa sig upp så är de nån som ska komma och slå undan benen på en.
Saker som har hänt alldeles för tätt inpå varann:
Jag va tvungen att omplacera Kiwi för att jag mådde dåligt över allt som hänt med pappa och så, tog knappt hand om mig själv. Glad att jag hade Johan då, han va ljuset som fick mig att kämpa.

Vi hittade en katt som verkligen va rätt katt för oss, flyttade till huset och bara några veckor senare så blev katten överkörd, hittade honom bakom min bil när jag skulle åka till jobbet, jag föll bara ihop. Återigen så fanns Johan där å fick upp mig på benen igen.

Fick ett samtal av mamma när vi va på Marieberg, 
hon berättade att dom hade varit tvungna och avliva min hund Traysy. 
Jag föll bara ihop utanför game, jag kunde inte stå, satt bara och skakade. 
Ytterligare en gång så fanns Johan där å fick de att kännas bättre.

Va tvungen att avliva Dixie.

Mormor blev dålig och har fått varit på sjukhuset.
Kommit hem, ramlade och bröt nyckelbenet in till sjukhuset igen sen hem å sen in igen.

Min låtsas pappa har haft flera hjärtinfarkter, senare dog han.

Mamma blev dålig å har legat på sjukhus

Jag fick sparken

Och nu så vill inte Johan fortsätta.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar