Blogg

måndag 23 maj 2011

23 maj 2011

Finaste Puma <3

Finaste Pumisen fyller 4år idag, känns hemskt att jag inte får träffa dig någe mer. :/
Vet att du har de bra där du bor nu, men åh vad jag önskar att jag hade fått tagit med dig när jag flyttade.
Du va ju trotts allt MIN katt.
Men så kan de gå när man tofflar å tänker mer på andra än sig själv. 



På tal om katter så tror jag att kära Pyret väntar bebisar, hon har spytt i matskålen 2 gånger nu och har blivit allmänt skum. Och enligt vad jag har läst så kan de vara tecken på att dom är dräktiga och chansen är ju rätt stor att de är så eftersom att hon smet ut 2 gånger när hon löpte.
Man kan ju alltid hoppas att hon inte får alltför många ungar och att man hittar bra hem åt dom i så fall. 
Sen efter de så blir de kastrering för hennes del.
Ska försöka spara undan till de nu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar