Blogg

tisdag 17 maj 2011

17 maj 2011

Då har de hänt igen, samma person har snott delar, nästan ett helt inlägg från samma blogg igen. 
Fattar inte varför jag bryr mig ens men blev så jävla irriterad/sne så jag va tvungen å kommentera hennes inlägg (alltså tjejen som har snott ett till inlägg)
Till å me så irriterad så jag sitter här å skakar. xD 
HAHA jag är ju kass. Men nästan så att hon är ännu kassare, för hur kan man påstå att folk ska vara sig själva när man själv inte kan vara de utan måste kopiera saker från nån annan?!

Som sagt tycker man att de är så bra skrivet så kan man väl för fan länka till just de inlägget å skriva typ: Kunde inte skriva de bättre själv så jag länkar till ett inlägg som stämmer in på hur jag känner de. Nånting sånt, bara man inte låtsas att de är man själv som skrivit de. GAH jag blir galen!

Så aja nu har jag fått klaga igen!

Åh kom för fan inte å säg till andra att dom ska våga va sig själva när DU själv inte vågar de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar