Blogg

lördag 23 november 2013

Testade att träna med Texas på tomten, gick sådär. De första han gjorde när jag tog ut honom där va å riva stängslet å springa in till grannens tomt, superkul tyckte han. Jag tyckte inte att de va lika kul. :P
När jag väl hade lyckats få tillbaka honom å fixat till stängslet så tränade vi lite men han va inte så pepp på de alls, sniffa i gräset va bra mycke roligare. :P
Tränade iaf ett kort pass å sen tog jag ut Amber istället å gissa om hon va taggad. :P
Hon hoppade å studsade å tråkigt nog så skällde hon lite oxå så blir till att försöka träna bort de oxå. :P

Här kommer en kass film på när jag och Amber tränar iaf.
Och återigen så blev de jerry som fick stå för musiken eftersom att de inte finns nått annat på min dator, tråkigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar