Blogg

lördag 9 november 2013

Ibland eller ja ganska ofta skulle man nog kunna säga så känns de som att jag har valt helt fel ras för mig egentligen.
Har alltid velat ha en rottis å suget minskade inte när folk sagt att man aldrig kommer klara av en, att dom är för tuffa för mig, att jag är för klen. Och ibland känns de som att folket kanske har haft rätt men inte så rätt, jag kan å ska visst klara av min rottis, vissa stunder så får han mig att tvivla så enormt på om jag verkligen kommer klara av honom men sen är han ju i sin allra trevligaste period just nu.
Unghundar är monster. xD

Men trots att han är ett hemskt monster vissa stunder så är han mitt monster, mitt allt!

Men jag kan lova att sheltie suget bara ökar å ökar, hade jag orkat med tre hundar så hade de blivit en sån om några år, men nu kommer de dröja en himlans massa år innan de blir nån mer hund för min del. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar