Blogg

torsdag 31 oktober 2013


Vi va på väg till falun när jag satt och kollade lite på blocket och hittade en bil jag ville ha, en Mitsubishi. 
Sagt och gjort, vi ringde på den å bestämde att vi skulle åka och kolla på den, klockan hann bli mitt i natten å nu så här efter så ångrar jag verkligen att jag ville åka å kolla på den. 
Vi kom fram, killen verkade skum men eftersom att vi hade åkt så långt så va jag dum å köpte bilen. 

Vilket jag ångrar ännu mer nu, idioten hade glömt saker i bilen som vi inte upptäckte försen vi hade kommit hem. Så igår så ringde den här otroligt trevliga killen å hotade oss å ville att vi skulle åka 60 mil för å lämna grejerna, vilket vi inte hade nån möjlighet till. Erbjöd oss å skicka grejerna men de dög inte så han skulle ringa å anmäla bilen som stulen, som tur va så hade ägar bytet gått igenom redan. Hade iofs inte spelat nån roll eftersom att bilen ändå inte stod på idioten vi träffade. (Har pratat med han som bilen stod på innan mig å han hade låtit den här andra killen sälja bilen åt honom.)

Och när jag sa att han inte kunde anmäla bilen som stulen eftersom att den står på mig så skulle han komma å ta bilen ifrån mig. Så jag frågade om han skulle sno den ifrån mig å efter att jag sagt att jag pratat med polisen så gick han med på att vi fick skicka hans grejer. (Pratade med polisen emellan idiotens telefonsamtal å hot.) 

Aja nu funderar jag på å sälja bilen iallafall, kommer bara må piss å tänka på idioten när jag kör den. 
Å all den här skiten fick mig å "komma tillbaka" till all skit som hände med gtn.
Blä ibland känns de som att jag borde hålla mig till cykeln. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar