Blogg

fredag 18 oktober 2013

Om jag hade en massa pengar nu så skulle jag:

Kastrera Texas
Kolla höfter och armbågar på Texas
Skaffa tävlingslicens till Texas


Mja nån gång kanske jag lyckas spara ihop till allt de där. :P


Idag är Texas inte den roligaste hunden på jorden i mina ögon, vi va ute och gick och han fick ett av sina extremt charmiga överslag.
Skulle ta tag i selen och få ett bättre grepp om kopplet så jag kunde hålla i och få honom att varva ner, men när jag skulle ta tag i kopplet så blev herrn ganska arg och de resulterade i att min hand/arm hamnade i hans mun. Så nu har jag ont i handen då nån av hans kära tänder träffade klockrent på ett ben i handen.
Well well, jag håller tummarna för att dom här överslagen snart kommer minska el dö ut helt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar