Blogg

lördag 5 oktober 2013

Har försökt skriva flera inlägg genom mobilen men misslyckats varje gång, sånt som gör att man bara saknar sin Iphone ännu mer. xD

Iallafall, dagarna pinnar på.
 Diesel finns i mina tankar mest hela tiden, värst är de när man ska försöka sova och alla tankar snurrar runt.
Jag saknar honom så enormt mycket så de finns inte.
Är riktigt glad över att jag har Texas som får mig på andra tankar ibland.

Bokade in mig på en kurs straxt efter eller om de va innan Diesel fick somna in, mest för att jag skulle ha nått att göra tillsammans med Texas för att jag behöver göra nått kul för att slippa tänka och dels för att de är en kurs jag har velat gå hur länge som helst. Antijakt heter den.
Första dagen på den kursen va idag och de va hur kul som helst och Texas verkligen imponerade på mig, vi jobbade mycket med inkallning och han valde att komma till mig istället för godis som va precis framför nosen på honom. 
De trodde jag verkligen inte så matglad som han är, så jag blev överlycklig kan jag lova. :)
Imorgon skulle de bli lite mer störningar under inkallningen, ska bli spännande att se vad den dagen bjuder på. Och får se om Texas lyckas chocka mig igen. :P 

1 kommentar:

  1. Sv: ursh ja inge kul :( haft ätstörning för några årsen så vill gärna inte hamna i samma skit igen...

    tack så jätte mkt :D

    SvaraRadera