Blogg

måndag 21 oktober 2013

Idag fick Texas mig att gråta och få mig ännu mer att inse att de ALDRIG mer blir en rottis för min del. xD
Iaf ALDRIG en rottis valp igen. xD
Han fick ett av sina sådär otroligt charmiga överslag som slutar med att han blir riktigt förbannad å hugger mig, är verkligen glad över att de är kallare tider nu så man har en tjockare jacka och idag hade jag även tagit på mig ett par tjocka vantar som tur va. 
Min hand hamnade i hans mun och fy satan vilket tryck de är i dom där käkarna. Aj satan vad ont de gjorde och trots att jag hade vantar på mig så fick jag märke på handen och den gör ont när jag rör den.
Ser verkligen fram emot när han blir äldre och har lugnat ner sig för dom här överslagen han har nu är hemska och gör tydligen väldigt ont.
Funderar på att boka en tid hos Karin så att man kanske kan få lite tips på hur man kan göra.


Så som han är nu får han mig bara att längta mer och mer tills den dagen jag kan skaffa min andra hund.
(Kommer inte bli än på en himla massa år, men han får en att längta när han visar upp sina värsta sidor. :P)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar