Blogg

lördag 27 juli 2013

Tycker att de är ganska tråkigt att jag tappade kontakten med i stort sett alla jag umgicks med från Nyköping när jag flyttade till Örebro.
Visst mycke är till stor del mitt eget fel, va ju inte i Nyköping på nästan 3år.
HEMSKT!

Men aja de ska ju inte bara komma från ena sidan, känns lite som så att när man flyttade så fanns man inte längre. Vet flera stycken av dom jag umgicks med som har varit i Örebro och dessutom sagt till att dom skulle kika förbi och en annan blev överlycklig och såg fram emot detta men när dagen kom så svarade inte personen i telefonen. De hände inte bara en gång utan flera gånger så efter ett tag gav jag upp.

Tycker bara de är så tråkigt, speciellt när man haft ganska bra kontakt med personerna.
Ganska ofta så kan man sakna dom, men man glider isär. Ganska tråkigt men men, man får vara glad över dom nya personerna man lärt känna istället.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar