Blogg

onsdag 17 juli 2013

Känslan försvann när jag väl kom till jobbet sen, vilket va skönt.
Jobbade inte alls med dom, som de va sagt att jag skulle jobbat med.
Och snart är de dags att dra iväg dit igen.


Aja nog om jobb.
Jag trodde att de hade börjat bli bättre mellan mina kära voffar igen (Diesel och Texas) -
Men i förrgår så rök dom ihop så pass mycke så att Diesel fick sår i örat och började blöda. :/
Jag är verkligen livrädd för att de ska bli värre än så, Diesel är ju inte så himla stor om man jämför med Texas, inte annars heller iofs men.
Han väger 5kg å Texas vägde 41kg sist vi vägde honom.
De känns läskigt, jag hoppas verkligen på att jag kommer kunna lösa de så att dom kommer kunna gå ihop igen, jag har ingen aning om vad jag skulle göra annars.
Jag vill ju verkligen ha kvar båda två.
Men om de ska fortsätta så här så lär man ju va tvungen att tänka på att sära på dom. :(




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar