Blogg

fredag 12 juli 2013

Hmm ja vad kan man säga.
Har gått röntgen utbildningen nu tors-fre, så nu är de bara de där testet kvar att göra när jag har övat lite. Har dock beslutsångest över om jag ska sitta hemma och göra de eller åka in till kontoret. Aja återstår att se vad jag kommer fram till. :P

Man kände sig ganska så utanför på utbildningen tyvärr, är man inte utbildad väktare så är man luft kändes de som vissa gånger. (säger inte att de är så men de kändes som de kan jag lova.)
Stämningen va ganska stel, och jag hoppas att de blir bättre på söndag då vi alla tydligen ska jobba samtidigt.
Bajs, är väl bara jag som har känt så oxå skulle jag tro, iaf om jag fattat rätt. 


Aja imorgon är de iaf en ledig dag och de ska bli skönt.
Karin kommer hit så ska vi träna voffarna och ta massa bilder, ser fram emot de.
Känns som de är nått som behövs, brukar alltid bli på bra humör efter att vi träffats å tränat tillsammans. :)

2 kommentarer:

  1. Det där med kablarna får du ta med pp för jag vet verkligen inte vad som behövs, det lät bara så krångligt när jag pratade med honom... Han får kika på det när han kommer upp :)
    Jaa gossip girl är spännande, är på första säsongen :) ah får ta det när gg är klart då :D

    SvaraRadera
  2. Och lycka till med testet och utbildningen!!! Det går nog bra :)

    SvaraRadera