Blogg

torsdag 25 juli 2013

Självklart så ska de ju alltid strula till sig och så även denna gång.
Eftersom att jag inte längre är sjukskriven så skulle de ju ändras med hur jag får mina pengar nu och min handläggare lovade att hon skulle fixa de så att de inte skulle bli strul å jag inte skulle bli utan pengar som sist då de tog ett helt jävla år innan jag ens fick några pengar!

Men ja nu blev de ju självklart inte så, fick veta idag att hon har gått på semester och att jag blir utan pengar den här månaden. Gjorde inte mig speciellt mycke eftersom att jag hade fått reda på att jag skulle få lite från de företaget där jag jobbar lite grann hos nu. Skulle iaf ha räckt för att betala mina räkningar.
Men ja, de verkar ju vara meningen att allt ska strula för min del så några pengar syns inte till.
14:- räcker inte speciellt långt till att betala några räkningar inte.

Jag HATAR att pengar ska styra allt och jag HATAR att jag mår piss varje gång jag blir utan.
Och jag HATAR att jag behöver långa pengar för att betala mina jävla räkningar med.
Man känner sig totalt jävla värdelös, och extremt taskig när man inte kan hjälpa till och betala.
Jag HATAR de så jävla mycke så jag bara skulle vilja försvinna ifrån den här planeten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar