Blogg

tisdag 1 januari 2013

Jag har ÄNTLIGEN fått hit mitt ena objektiv som har legat i Annas förråd ett bra tag, har bara använt de en gång och till och med lyckats glömma bort vad de va för objektiv. De enda jag kom ihåg var att de va ett tamron. :P Haha och de säger ju inte så jätte mycke. :P
Men iallafall, de små komiska va att de va ett likadant som Mr P hade köpt till sig, förutom att hans är lite nyare och har nån annan funktion än mitt. Så de använde jag igår, när jag försökte ta kort på fyverkerierna, dock lyckades jag tyvärr inge vidare eftersom att de knappt fanns några här alls, vilket i och för sig va ganska skönt med tanke på alla hundar och katter som finns här i gyttorp.
Har även fått hit min älskade blixt, som även den har legat i Annas förråd. 
Funderar på varför jag knappt använt den tidigare?
En bild på Texas när han fick stå ut med att jag testade blixten.
Han ser inte alltför road ut. :P



Och ja om ni inte redan förstått de så har Anna varit här och hälsat på. :)
Så jag slapp sitta själv på nyår iaf, skönt de. :)


Och Texas inledde de nya året med att lyfta på benet, han börjar bli stor nu. :)
Fattar inte vart tiden tog vägen, han va ju en liten skit nyss. :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar