Blogg

onsdag 9 januari 2013

Endel folk är bra dumma i huvudet om man får säga så. :$
Texas är hur glad som helst och väldigt valpig av sig så han studsar en del när han blir sådär glad. Inte de roligaste.

Diesel däremot är inte så himla glad i människor utan vill att dom ska hålla sig på avstånd. Men bara för att han är liten så väljer folk att gå närmast honom, enligt mig så är de ganska så dumt eftersom att han visar att han verkligen inte vill ha nån nära sig, och mitt kära lilla ben brukar råka illa ut eftersom att han hamnar i "rött läge" och inte har nån aning om vad han gör utan bara hugger i luften.

Hur som helst, jag va ute och gick med båda eftersom att jag tyvärr va lat idag och inte ville gå två svängar. Kanske inte de smartaste med tanke på hur dom två är.
Men iallafall. vi fick möte av två tanter som inte alls brydde sig om hur Diesel höll på, men när dom såg att Texas blev glad och studsade så slet den ena tanten tag i den andra och såg livrädd ut. (Kan väl iofs förstå dom om dom va hundrädda, men dom reagerade inte på Diesel så tyckte inte dom såg ut att vara sådär jätte hundrädda.) Men men jag sa iallafall att Texas inte va farlig utan bara glad, och jävlar i havet vilken blick man fick av den där ena tanten. Och jag som inte hade vaknat på min bästa sida sa som svar till den blicken, men självklart så tror ju ingen på en bara för att han är en rottis.

Ja vad säger man, folk kanske borde ta och lära sig hundspråket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar