Blogg

onsdag 9 januari 2013

Blir så trött på mig själv!
Har en tid hos arbetsförmedlingen imorgon men kommer inte ihåg vilken tid.
Har två tider på hjärnan men vet inte vilken av dom som stämmer så får väl bara klistra på ett leende imorgon och åka dit till tio och hoppas på att de va då jag skulle vara där, annars fråga om vilken tid de va och gå runt och skrota på stan tills den rätta tiden är.
SUCK!
Hittar ju inte ens pappret med tiden på, har tömt upp och ner på alla möjliga ställen där de där pappret kan ligga men utan resultat.
Blä, mitt humör åkte helt plötsligt ner i en väldans fart.

1 kommentar:

  1. Hej Lousie!
    Jag heter Erika och jobbar som arbetsförmedlare på Arbetsförmedlingen. Vi prenumererar på blogginlägg som handlar om Arbetsförmedlingen.
    Nu har ditt möte med oss på Arbetsförmedlingen redan passerat gissar jag, men jag tänkte bara tipsa dig om att du alltid kan ringa vår Arbetsförmedling Kundtjänst om du har funderingar kring kallelser (som kanske städats bort..) och du behöver få veta var, när och vad du har för möte med din Arbetsförmedling.
    Vår Arbetsförmedling Kundtjänst har öppet på telefonnummer 0771-416 416 kl 8.00-22.00 vardagar och kl 10.00-16.00 på helgerna. Hoppas du kom ”rätt tid” eller ialla fall inte missade ditt möte.
    Lycka till med jobbsökande och ha en trevlig helg!

    Med vänlig hälsning
    Erika, arbetsförmedlare

    SvaraRadera