Blogg

torsdag 10 januari 2013

Hmm ja den här dagen har väl kanske inte varit den bästa på flera sätt. :P
Jag åkte in till af så jag va där innan 8:30, satt där till 9:10 då jag tröttnade på att jag aldrig fick komma in och gick till bilen för att åka hem igen.
I bilen på vägen in så började jag kallsvettas och de va på väg att bli svart för ögonen samt att de snurrade i huvudet.
Likadant på vägen hem, sen när jag kom hem och skulle ut med hundarna så började de igen så jag vågade inte gå nån längre sträcka med dom ifall jag skulle ramla ihop.
Mailade till min handläggare på af och frågade om de hade blivit nått fel eftersom att ingen kom, sen la jag mig i sängen för att vila och somnade tydligen.
När jag vaknade kollade jag mailen och hade fått svar, tiden va rätt men stället va helt fel, och de glömde personen jag ringde till på af att berätta för mig så jag satt ju på af när jag i själva verket skulle vara nån helt annan stans. Så fick en ny tid.

Och jag kallsvettas och huvudet snurrar fortfarande, de är läskigt.
Speciellt nu när jag är själv och verkligen måste gå ut med hundarna.
Om de håller i sig till imorgon så ska jag ringa sjukvårdsrådgivningen och höra med dom vad dom tror att de kan vara. Blä för de här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar