Blogg

måndag 27 februari 2012

Imorgon har de redan gått ett år sen Lars-Åke (min låtsas pappa) gick bort. 
Känns som att de inte alls va länge sen.
Alla känslor som man hade den kvällen börjar krypa fram igen. :/
Glömmer aldrig hur lång tid de kändes som att de tog innan Johan kom hem då. 
Jag kunde inte ens stå när jag fick veta de, kändes verkligen som att nån slog omkull en.
Jag satt bara i ett hörn och skakade. 
Och att jag fick veta de innan Mamma och att de va jag som fick berätta de för henne genom telefonen kändes inge bra alls. :(
Fick se de genom allas vår älskade skitsida Facebook.
Hur fan tänker man då?! Gah, blir arg bara ja tänker på de.
Men ja de är väl så man får reda på allt nu för tiden.

2 kommentarer:

  1. jag kommer ihåg det, vi stod inte varann så nära då men kommer ihåg att jag tyckte det var så himla hemskt ... <3

    SvaraRadera
  2. facebook är inte alltid bra...

    SvaraRadera