Blogg

fredag 10 februari 2012

Blir så trött på allt jävla skit nu.
Blev sjukskriven fast ja inte ville, fick avslag från f-kassan har försökt få häva sjukskrivningen men fick
"Ne men de här är för att du ska må bättre".
De enda den här jävla sjukskrivningen gjort är att ha fått mig att må sämre än nånsin.
För nu får jag inga pengar, me andra ord har jag ingen inkomst.
Vilket leder till att jag inte kan få nån lägenhet,
vilket i sin tur leder till att jag fortfarande får flänga runt som en jävla idiot till alla stackars människor som står ut me en sån idiot som mig.
För ja man känner sig så jävla värdelös å kass så de finns inte!



De finns en person ja skulle vilja prata med för han får mig att må bättre bara genom att vi bara pratar, men jag vågar inte längre. Känns lite som att de är förbjudet nu.



Skulle bara vilja ha nån att prata med just nu. Visst jag har väl några jag kan prata med men ingen som ja säger allt till längre.

1 kommentar:

  1. men jag finns alltid här ändå <3
    även om du inte känner att du kan prata om allt med mig.

    SvaraRadera