Blogg

onsdag 18 januari 2012

Ja vill bara försvinna för tillfället.
Orkar inte mer å blir skapligt irriterad när folk säger att man får skylla sig själv, att man inte kämpar tillräckligt. Hur fan vet dom?
Dom har ingen aning om hur jag mår, dom har ingen aning om vad jag går igenom/har gått igenom!
Och nått jag stör mig ännu mer på är folk som säger "du som är så vacker borde inte få må dåligt" allvarligt talat?! Förtjänar nån å må dåligt? Spela roll hur fan man ser ut. Ne ta å kör upp de nånstans, de får mig bara irriterad, jävligt irriterad!

Och sen dom där jävla idioterna som påstår att jag överdriver å ljuger ihop massa saker kan ta å dra nånstans! Komiskt att de är den personen som ljuger ihop och överdriver mest som är den som hittar på allt skit om mig och får folk att tro på de, de är väl de som är värst att folk tror på vad nån som knappt har två hjärnceller säger. Istället för å öppna käften och fråga om de stämmer så tror man på de å sprider de vidare, kul folk, kul!

Ja jag är på extremt dåligt humör idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar