Blogg

måndag 30 januari 2012

Enkelt

De ska ju inte va enkelt.

Allt ska ju fan bara krångla hela jävla tiden.

Kan ju säga hejdå till dom lägenheterna jag har kollat på/ska kolla på.
Vad tänkte dom med, dom visste att jag inte har nånstans å bo och att jag letade bostad.
Nej men om vi sjukskriver dig så blir de lättare för dig att ta tag i ditt liv, BULLSHIT!
Jag ville inte va sjukskriven, fick inte ens träffa nån läkare för å säga vad jag tycker.
Och vad händer nu då? Jo f-kassan tycker inte att jag är tillräckligt sjuk för att vara heltids sjukskriven.
Tycker ju för fan inte jag heller, jag vill inte ens va sjukskriven.
De enda den där jävla sjukskrivningen har gjort är att ha fått mig och må sämre än nånsin.



Ringde min arbetsterapeut för å fråga hur dom hade tänkt, men man hann ju för fan inte ens prata klart försen hon sa att hon skulle kontakta min gamla handläggare på Af å sen ringa upp. Vad fan ska jag göra för att nån ska lyssna på MIG nån gång?!

Blir så jävla trött på allt jävla piss skit!



När jag har tagit mig igenom all den här jävla skiten som har hänt under 2011 och 2012 och kommit upp på fötter igen så ska fan jag tatuera mig.





Och sen ska jag fan bli en bitch på riktigt,
va fan ska jag va snäll mot folk som ändå bara behandlar en som skit för?!
Varför ska jag finnas där för folk när dom behöver en när dom inte finns där tillbaka?








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar