Blogg

tisdag 3 januari 2012


En lista ja snodde från Ellen.

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

25/5 Blev lämnad.
26/10 Träffade nån
Höll du några av dina nyårslöften?

Hade inga.
Blev någon av dina vänner förälder i år?

Jao :)
Dog någon som stod dig nära?

Väldigt många dog de året. Bla, min låtsas pappa och min mormor. :(

Vilka länder besökte du?

Inga
Är det något du saknar år 2011 som du vill ha 2012?

Eget boende och ett jobb
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Träffade en person som jag i vanliga fall aldrig skulle sett åt.
Vad var din största framgång 2011?

Kan inte säga att jag hade nån framgång alls de året.
Största misstaget?

Att jag litade på folk
Har du varit sjuk eller skadat dig?

Förkylningar

Bästa köpet?

Externa hårddisken och passaten.

Vad spenderade du mest pengar på?

Mja på nån annan än mig själv iaf.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Julia, när hon funnits där för å "plocka" upp mig alla dom gånger jag "rasat" och
den där nån som jag träffade.

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2011?

Chris Medina - What are words, Dead by april - Promise me
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Bra mycke ledsnare tack vare allt som hänt tyvärr.
Vad önskar du att du gjort mer?

Struntat i de falska folket som bara ljög för en.

Vad önskar du att du gjort mindre?

Deppat.

Hur tillbringade du julen?

Hos syster med familj, mamma och bror.

Blev du kär i år?

Nope, men ja va.

Favoritprogram på tv?

Vampire Diaries

Bästa boken du läste i år?

Mental aktivering för din hund.

Största musikaliska upptäckten?

Hmm. *-)

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Ingenting skulle ja tro.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Japp, om vännerna som fanns hade kunnat vart ärliga istället för att ljuga för en och sen snacka skit bakom ryggen på en.
Och om inte så många personer hade gått bort.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?

hmm ingen aning. :S

De bästa nya människorna du träffade?

Julia , _ _ _ _ _ och sen Linda, vet inte om man kan räkna henne egentligen men de va de året som vi började lära känna varandra på riktigt. :)

Årets besvikelse?

Vännerna
Vilken kändis var du mest sugen på?

Ian Somerhalder och Steven R. McQueen

Vem saknade du?

Kiwi och han den där som man va tillsammans med.

Årets sämsta inköp:

hmm ja får nog tyvärr bli Compisen, vi kom aldrig riktigt överens efter att jag flyttade.

Årets händelse:

Diesel och att Pyret fick bebisar.

Årets person/er:

Min syster, Julia, Linda och Anna.

Årets jobb:

L.E.V

Årets dyraste investering:

Bilarna

Årets kärlek:

Mja de va väl han den där  man va tillsammans med.

Årets godaste:

Godaste vadå?

Årets onödigaste sak:

*-)

Årets start:

Började ju bra med alla dom personer som numera inte finns kvar i mitt liv. :P

Årets hästnörd:

Linda

Årets blondaste person jag mött:

Han den där andra som man aldrig nämner namnet på.

Årets goda gärning:

*-)

Årets gåva:

*-)

Årets bästa band live:

Såg aldrig nått tyvärr.

Årets kom-i-håg grej:

Lita aldrig på nån

Årets favoritgöra:

Tränat Diesel,
Hundkurserna
och när jag va hundvakt åt Kiwisen och gick långa promenader med voffarna på morgonen.

Årets ovana:

hmm *-)

Årets upptäckt:

Att de inte spelar nån roll hur länge man känt en person, man kan aldrig lita på dom fullt ut iaf. (Kanske låter jävligt pessimistisk, men blir man sviken gång på gång av olika folk så är de svårt att tro på nån till slut.)

Årets resa:

*-)

Årets bästa dag:

bra fråga.

Årets sorg:

Min låtsas pappa dog,Mamma hamnade på sjukhuset, min farmor dog, min mormor dog, Johans mormor dog, Johans farfar dog (å ja de kändes för mig oxå även fast vi inte va tillsammans längre.) Jag blev dumpad, bostadslös, vänner svek.


Årets vill-ha:

En lägenhet och livsgnista. 

1 kommentar:

  1. åh lollo, saknar dig galet :/ vissa gånger ångrar jag som fan att jag lämnade dig därute :(

    önskar jag fanns hos dig nu <3

    SvaraRadera