Blogg

torsdag 9 december 2010

9 december 2010

Jej fyfan vad jag är bra, eller kanske inte. :P 
Känns inte riktigt som att de här är just min dag. xD
De började med att jag försov mig, sen när jag väl skulle åka till jobbet så fick jag sladd å försökte häva den men då fick jag en skaplig retur sladd å tjof så snurrade jag runt å hamnade i diket. xD
Kunde inte ens öppna förardörren. :P 
Ringde till Johan så han ringde till den andra Johan som kom å hjälpte mig upp, men hans bil orkade inte dra upp mig så vi fick åka hem till oss å hämta compisen för å dra med den istället å de gick mycke bättre för då kom jag upp efter ett tag. 
Första gången jag körde i diket, men som sagt nångång ska ju vara den första. xD

Å nu va de tänkt att jag å Johan skulle åka till marieberg direkt efter jobbet, men då fick ju han självklart jobba över, tur att dom har öppet till kl 22 idag då. 

1 kommentar: