Blogg

söndag 5 december 2010

5 december 2010

Igår fick jag ett sms av Ellen angående en som hade flera fjordingar som skulle ut på foder,
gud jag blev hur glad som helst. 
Tills jag kom på att jag säkerligen inte har någe jobb efter jul. :(
Jag som vill ha en fjording på foder om jag hittar nån som passar mig.
Men känns ju som att man får ge upp de, är inte så säker på om jag skulle klara av å ha en häst på foder om jag skulle bli arbetslös. :( Samtidigt så skulle de ju va bra för mig å ha en om jag nu skulle bli arbetslös för å inte ramla tillbaka till att sitta och glo och tänka på en massa saker som får en att må sådär dåligt igen. :/ 
Jag vill verkligen inte tillbaka dit, jag ska inte tillbaka dit.
Men de känns som att de är så himla lätt att falla tillbaka, känns som att jag är på väg redan nu. :(

Åh kan dom inte bara säga till mig om jag får jobbet eller inte?! Jag vill veta, så man vet hur man ska göra. 
Bajs på de mesta just nu.
Känns som att jag ofta måste ge upp de jag verkligen mår bra av. :(

3 kommentarer:

  1. det är jobbigt att inte veta hur det kommer se ut efter nyår.. jag vet inte om jag kommer in på skolan eller inte..

    SvaraRadera
  2. http://www.blocket.se/stockholm/Armband_av_tagel_fran_Din_hast_31051926.htm?ca=8&w=3
    Tänkte på Dixie..

    SvaraRadera
  3. jag har 3 hästar och är arbetslös..:D det går--

    SvaraRadera