Blogg

torsdag 2 december 2010

2 december 2010

Har glömt å skriva att potatispackeriet undrade om jag ville följa med dom på deras julbord. :)
Tror tyvärr att jag hoppar över de, gillar inte när man ska äta tillsammans med massa nytt folk. :/
Mest pga att jag inte äter allt å hatar när folk alltid ska fråga mig en massa saker som tex:
 "Ska du verkligen äta ALLT de där?"
"Gud vad smal du är, du måste äta"

Jag äter! Även fast folk inte tror de, bara för att jag inte äter stora mängder när folk ser på.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att du ska gå på julbordet i alla fall! Brukar ju finnas gröt och kanske lite godis ;).

    Pöss

    SvaraRadera
  2. Det är det som är det fina med chipper, dom bryr sig inte om vart du fått telefonen ifrån. Du lämnar in den, betalar och får tillbaka den. Sen är det tack och adjö! ;P

    SvaraRadera