Blogg

onsdag 8 december 2010

8 december 2010

Blä på Compisen (ena bilen) just nu. :/
Micke har ju lånat Doa å jag har inte kunnat hämta henne än tyvärr, iofs så tycker jag att om man har lånat nåns bil så kan man åka å lämna den å fixa skjuts hem själv istället för att låta den som har lånat ut bilen åka å hämta den å krångla.
Men iaf, hann inte ens till Asker innan hela bilen va rökfylld å stank glykol. GREAT! 
Å Johan hade hunnit en bra bit in till stan så han kunde inte vända heller. 
Ja å där va de slut på folk som jag kunde ringa å be om hjälp till. :/
Han sa att jag fick åka med den till jobbet iaf så gjorde de men fick sitta med nervevade rutor för å kunna se och kunna andas.
Å sen när jag skulle åka hem så va de likadant om inte ännu värre, såg inte ens passagerarstolen pga av all rök som fanns i bilen. Visst är de underbart?! xD

Så idag ska jag hämta Doa, bara hålla tummarna för att Micke får för sig att hålla sig på hemma plan. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar