Blogg

tisdag 4 juni 2013

Weeii! Min kamera har kommit, så imorgon när jag ska hem till Ellen så ska jag se om jag kan få ut den. Hoppas på de, de borde ju funka om jag har med mig alla papper vi fick när vi lämna in den plus den där koden.
(Den står på Patrik, så funderar på om han måste va med eller om de funkar iaf, borde ju funka iaf om allt är med tycker ja. lär väl märkas iofs.)

Om jag får ut den så hoppas jag på att få ta lite bilder på fina William. Är riktigt sugen på att fota hästar! Har varit de hur länge som helst.

Å på fredag ska jag lämna min älskade hund hos mamma och han ska vara där i 2 veckor, känns tungt. Vill inte lämna bort honom alls. Men är ju så illa tvungen tyvärr. Hade känts bättre om de bara va en vecka som de va sagt från början men allt blev ju så struligt sen datumen för utbildningen ändrades. Men men de går nog bra. :P

2 kommentarer:

  1. Så fin design du har! :) #skickavidarenätkärlek

    Läs gärna min blogg om du vill! Kram <3

    SvaraRadera
  2. Skönt att du äntligen får kameran :)!

    Fin bild på lillen!

    SvaraRadera