Blogg

torsdag 20 juni 2013

Sitter och väntar på att den kära hundmaten ska komma så att jag kan åka till Falun. 
Men de tar ju en evighet, kanske just för att jag väntar iofs. :P


På tal om nått annat så funderar min kära mor på att lämna tillbaka Petra, vilket jag hoppas på att hon inte kommer att göra. Jag tror på den vovven, man behöver bara ge henne lite tid.
Men nu när mamma fått klagomål på sig angående att hunden skällt i lägenheten så vet hon inte om hon vågar ha kvar henne.
(De "roliga" är att de finns andra hundar i de lägenhetshuset som jag har hört skälla en hel del oxå, men dom får inga klagomål just för att de är den man ska ringa å klaga hos som äger dom. dålig stil tycker jag.)

Aja hur som hoppas jag på att ja lyckas få henne att behålla Petra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar